استراتژی، مسیر کلان، رویکرد یا جهت گیری مورد نظر یک سازمان برای حرکت به سمت هدف، با توجه به ویژگیهای سازمان و محیط آن است. به گفته مایکل پورتر، استراتژی نشان میدهد چطور منابع، مهارتها و شایستگیهای سازمانی باید برای خلق مزیت رقابتی ترکیب شوند. استراتژیهای عمومی پورتر به دو نوع اصلی تقسیم میشوند که از توضیح مفصل آنها خود داری می شود و تنها برای ورود به بحث استراتژی های عمومی سازمان های خدماتی دانش بینان، توضیحات اجتماعی در مورد آنها آورده می شود: · ارائه خدمات مشاوره، دانش فنی و خدمات فکر و ایده
کارگاه صابون سازی با متد کاربردی ( صنعتی )
آنالیز های کلاسیک و دستگاهی و خدمات تفسیری
عمومی ,سازمان ,مورد ,های ,دانش ,استراتژیهای ,خدماتی دانش ,می شود ,استراتژیهای عمومی ,داری می ,آنها خود
درباره این سایت